Mural w sklepie sportowym
Nasza kolejna realizacja to mural w sklepie sportowym i prezentacja pomysłu jak zmienić nudną, bezbarwną klatkę schodową w atrakcyjną przestrzeń dla klientów, taką która zachęca do zapoznania się z całością asortymentu rozmieszczonego na dwóch poziomach sklepu.
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
- Mural w sklepie, aranżacja ściany w sklepie sportowym,
Ciekawy sposób na wystrój sklepu
Sklep sportowy w Sierpcu to prawdziwy raj dla aktywnych fanów piłki nożnej. Można tu nabyć wszystko co niezbędne do uprawiania tego jakże popularnego i wszechobecnego sportu. Pomimo tego, iż asortyment piłkarski jest kolorowy i sam w sobie atrakcyjny, a fani sportu koncentrują się głównie na produktach, właściciele sklepu zapragnęli zmian w obrębie klatki schodowej prowadzącej na piętro sklepu. Chcieli, aby schody łączące piętra były elementem zachęcającym klientów do zajrzenia wyżej i zapoznania się z pozostałą częścią sklepu. Zaprojektowaliśmy dla nich utrzymany w sportowym klimacie graficzny, wielokolorowy mural, dzięki któremu całkowity wystrój sklepu nabrał zupełnie nowego wymiaru.
Malowanie graffiti w sklepie
Nasz projekt muralu przybrał prostą, graficzną i kolorową formę. Dzięki temu stylowi, bardziej można zaklasyfikować go jako graffiti niż mural. Chcieliśmy by malowidło jak najbardziej nawiązywało do sportu czyli było dynamiczne, a dynamikę dodatkowo podkręciliśmy kolorami. Zastosowany w malowidle efekt jak dają modne ostatnio, często wykorzystywane podczas imprez sportowych kolory holi, podkreśla nowoczesny charakter muralu. Piłkarze, piłki nożne i football’owe napisy, namalowane zwariowanymi czcionkami sprawiają, że nie sposób pomylić tego miejsca z żadnym innym. Z pewnością graffiti pozwoliło wyróżnić sklep sportowy wśród innych tego typu.
Mural w sklepie? Dlaczego nie.
Zazwyczaj kojarzymy murale z wielkimi formatami, malunkami na wielopiętrowych budynkach, zdobiących miasta w ich charakterystycznych punktach. Nic nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać malowidło ścienne w skali mikro, po to by wyróżnić i podkreślić charakter swojego biznesu z pośród setek podobnych. Dobrze dobrany motyw, charakteryzujący rodzaj produktów lub świadczonych usług, czasem w sposób niedosłowny i metaforyczny szybko staje się wizytówką miejsca, którą zapamiętują klienci, gdyż miła dla oka i atrakcyjna, a takie przestrzenie lubimy wszyscy.